RETURNAREA PRODUSELOR SI ANULAREA COMENZII

Returnarea unui produs

Nu se poate returna nici un produs care conține și o licență electronică cum ar fi licențe de programe pentru calculator și unelte web.

*format digital (electronic) = produs aflat pe un calculator ca și document, imagine, film, sau arhivă și așa mai departe.  Acest tip de produs nu este fizic și nu se poate verifica dacă produsul a fost sau nu activat.

Inlocuirea produselor

Nu se poate înlocui o licență deja achiziționată decât dacă aceasta este nefuncțională.

Chiar dacă s-a achiziționat o licență pentru un produs greșit, aceasta nu poate fi înlocuită. Licențele  electronice se pot înlocui, dar nu returna, doar în cazul nefuncționării acestora în maxim 24 de ore de la dovada nefuncționării și anume poză cu eroarea primită și poză cu id-ul de instalare în cazul licențelor Office și Microsoft.

*Potrivit OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, art. 16 Exceptări de la dreptul de retragere, produsele comercializate pe acest site se încadrează la punctul m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.  Din acest, motiv comenzile nu pot fi anulate, dar noi facem o excepție pentru cele nefinalizate și nelivrate.

Anularea comenzii

Poți anula comanda doar dacă nu s-a confirmat plata ei. O comandă finalizată este o comandă livrată și nu se mai poate anula.

Comenzile finalizate sunt comenzi a căror plată a fost confirmată.

Plățile cu cardul sunt confirmate imediat dupa plată. Plățile prin transfer bancar sunt confirmate în funcție de ziua plății și banca din care se plătește.

Dacă o plată s-a confirmat după anularea comenzii, te rog să ne contactezi pentru a-ți returna banii.